NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hvordan får jeg lastet opp bilde? Jeg legger ved et bilde, men det kommer hele tiden opp at de bare kan lagre de og de filtypene.. På mine bilder står det jpg (eller noe sånt..). Hvordan gjør jeg om det da? Setter stor pris på svar!
Bølle&Frøet Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Rart du ikke får opp jpg bilder, ingen problem her......
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Hm.. merkelig.. Det står jo jpg helt på slutten når jeg har henta opp bilde (på filnavnet liksom), men det går ikke og laste opp...
lana<3 Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Kan det være at bildet er for stort kanskje? Trodde bildene ble formatert automatisk men.... Har ingen problemer her jeg heller...
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Hm.. jeg fikk det til med noen bilder nå.. Men et annet spm.. Går det ikke an og legge til tekst ETTER at bildene er lastet opp? Man jeg liksom gjøre alt på nytt hvis jeg skal ha tekst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå