velsignet med to Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 I dag var den store dagen for oss! Gud så spente vi har vært og som vi har gledet oss, var nesten uutholdelig på jobb i dag før tiden var der.. Men vi fikk sett en frisk og fin liten baby iallefall, og det var ikke særlig vanskelig å se at det blir GUTT
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Så gøy! Gratulerer med gutten ) På tirsdag er det vår tur. Tror ikke vi skal vite kjønnet.
velsignet med to Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Takk Hadde bestemt oss for å vite kjønnet, men vi så det uten at jordmora sa noe Og terminen ble ikke flyttet en eneste dag, har termin 7. oktober akkurat som mens-terminen sa
rød Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer med gutten ja. Vi skal på ul på fredag, gleder meg. Er veldig spent på terminen siden min første ble født 12 oktober og jeg har nå termin 10 oktober...
bamby Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Gratla med frisk fin gutt! kjekt vite hva det blir! jente her, kjekt sjoppe litt;)
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Grattis! Så fint at alt er bra, og gøy å få vite kjønnet. Har nettopp vært selv også, og det er en fantastisk opplevelse! Fikk beskjed om jente vi, og det forandrer litt på alt å få vite kjønnet syntes jeg. Det blir mer nært og virkelig med en gang når man kan si "han" eller "henne". Tenk at det er en bitteliten person vi har i inni oss...... Kos deg videre i svangerskapet!
velsignet med to Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2007 Takk alle sammen Ja jeg synes også det forandret seg litt nå, nå er det faktisk "han" Helt utrolig og ubeskrivelig deilig Og den store kroppen, 20 cm CRL, synes det virker SÅÅÅ stort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå