Gå til innhold

UL i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var den store dagen for oss! Gud så spente vi har vært og som vi har gledet oss, var nesten uutholdelig på jobb i dag før tiden var der.. Men vi fikk sett en frisk og fin liten baby iallefall, og det var ikke særlig vanskelig å se at det blir GUTT ;):D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Gratulerer med gutten :o)

På tirsdag er det vår tur. Tror ikke vi skal vite kjønnet.

Skrevet

Takk :) Hadde bestemt oss for å vite kjønnet, men vi så det uten at jordmora sa noe ;) Og terminen ble ikke flyttet en eneste dag, har termin 7. oktober akkurat som mens-terminen sa :)

Skrevet

Gratulerer med gutten ja. :) Vi skal på ul på fredag, gleder meg. Er veldig spent på terminen siden min første ble født 12 oktober og jeg har nå termin 10 oktober... ;)

Skrevet

Gratla med frisk fin gutt! :) kjekt vite hva det blir! jente her, kjekt sjoppe litt;)

Skrevet

Grattis! Så fint at alt er bra, og gøy å få vite kjønnet.

Har nettopp vært selv også, og det er en fantastisk opplevelse! Fikk beskjed om jente vi, og det forandrer litt på alt å få vite kjønnet syntes jeg. Det blir mer nært og virkelig med en gang når man kan si "han" eller "henne". Tenk at det er en bitteliten person vi har i inni oss......

Kos deg videre i svangerskapet!

Skrevet

Takk alle sammen :) Ja jeg synes også det forandret seg litt nå, nå er det faktisk "han" :) Helt utrolig og ubeskrivelig deilig :) Og den store kroppen, 20 cm CRL, synes det virker SÅÅÅ stort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...