linken Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Solarium? Stranda? Brun uten sol hjemme? Spray-tan i salong? Jeg tror ikke jeg får så mange timene i solen, gifter meg 23.06.. Jobber nesten helt frem til bryllupet, og har en 2 åring som løper og løper, ikke akkurat tid til å sitte å "steike seg"
Happy H Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 tror spray tan e d sikreste om du ikkje har tid til solarium.. men obs obs, pass på hendene!!!!!!!!! si du ska gifte deg så de e ekstra nøy. ingenting e verre en skikkelig skjoldete hender. hvertfall ikkje den dagen når alt fokus e på deg!
To gutter + spire Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Nivea sin gradual tan and firming lotion gir en veldig fin og naturlig farge. hvis du beg. å bruke den hver dag frem mot bryllupet fra i dag får du en kjempefin farge . Det kan se litt "jeg skal bli brunest mulig til bryllupet " - ut hvis du sprayer deg ...men det er min mening. Jeg bruker iallefall denne kremen . + for oppstrammende effekt! Lykke til
Joikaboll@ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Satser på at sola bruner oss litt til den dagen, derfor vi valgte å vente til september
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 eg var tenkt å spraye meg, men fant ut at det blir for voldsomt på meg. Så eg skal ta sol annen hver dag fram mot bryllupet + være ute i sola når den kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå