NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Sønnen min er 2 mnd. gammel. Burde vi ikke fått noen papirer fra kirka snart om vi ønsker dåp? Hvordan papirer får man derfra forresten?
så var vi 4 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Dere må kontakte de selv. det måtte i allefall vi.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Å ja.. Hørte noe om at de kom i posten etter fødsel jeg.. Men må man kontakte den kirka man vil døpe barnet sitt i da?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Er forskjellig fra sted til sted=) Kontakt kirkekontoret du=)
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Ja, får nesten gjøre det da.. Men har ikke så mye greie på dette her.. Har de kirkekontor i hver kommune? Hvis vi skal ha dåp, så skal vi døpe han i nabokommunen.. Da er det den kommunen vi skal ta kontakt med?
klar for #2 Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Man må gi beskjed til mengheten der man bor selv om man skal døpe i ett annet sogn. Så du må nok ringe begge steder, både der dere vil døpe og der dere bor. Jeg vil tro de fleste kommuner har kirkekontor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå