Gå til innhold

Skriker deres barn konstant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 2 mnd, å skriker fremdeles like heftig. Hun virker ikke til å ha noen ubehag, men har litt problemer med å sovne når hun er trøtt. Føler hun gråter mye fordi det ikke passer henne å ligge i ro. Hun vil helst bæres, og det kan være ok å bare bli holdt når vi sitter i sofaen. Men jeg har et barn til å ta meg av, og dessuten vil jeg ikke lære opp barnet til å bli holdt/bæret på hele dagen (selvom ikke det funker hver gang heller). Noen som har like barn, eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer skriker somregel når det er noe som plager de har jeg hørt. Ville tatt henne med til kiropraktoren, er mange som har fått hjelp med skrikende barn der.

Vi var til kiropraktor med mini i går, alt i dag er den bra forbedring. Ikke helt grine fri ennda. MEn han hylgriner ikke på samme måte som før. Nå er det mer småsutring innimellom. Kan til en forandring ligge å putle litt i vogga, noe som var uaktuelt før...

Skrevet

Lillemor var litt sånn...

Vi innførte rutiner (da mener jeg nesten militære faktisk) på leggingen.

Først bleie, så pysj, begge deler på badet. Så synge og danse litt i stua til to faste sanger, så inn på soverommet, lese bok, pupp, av med lyset mens hun spiste, dentinox om nødvendig(tidlig tenner) og så legge i vugga mens vi sang nattasangen, sa godnatt, gikk ut og lukket døren.

Så var det inn og ut til det ble stille og første gangen tok det nesten 2,5 timer! Helt forferdelig, men da snudde vi døgnet hennes samtidig, så det ble litt ekstra strev...

Ønsker deg iallefall lykke til, engelen min har vært en drøm å legge i nesten 6 mnd... (helt til gubben fikk pappaperm og sang henne i søvn hver kveld, KJEMPESMART!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...