Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Nettopp fått vite at vi skal ha tvillinger. Hva er lurt? Bager i vogna, eller holder det med 2 voksiposer? NYTT 21:41 9.05.2007 Nettopp fått vite at vi skal ha tvillinger. Hva er lurt? Bager i vogna, eller holder det med 2 voksiposer?
tvillingmamma77 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg kjøpte Emmaljunga duo classic med dobbel bag. det synes jeg var topp, nettopp fordi jentene kunne ligge ved siden av hverandre ( det ble anbefalt av jordmor at de skulle ligge ved siden av hverandre iallefall de første 4-6 mnd, både i sengen og i vognen). da det ikke var plass til dem i bagenlenger, fant vi bare frem sportsdelen og hadde soft bager i. Jeg var i allefall kjempefornøyd med den løsningen. kan jo også nevne at vognen er tilsalgs nå
elton Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Velg svingbare hjul!!! Jeg lager en liste over bra vogner mef hva som er positivt og negativt 1. TFK (den ultimate tvillingvogn) Svingbare hjul, justerbart håndtak, håndbrems, liten sammenlagt, lett, store fine bagger Minus: Dyr (sjekk babyjungle.nl) 2. EASYWALKER SKY: sving hjul, store fine bagger, rimelig, fin støtdemping, liten sammenlagt Minus: ikke justerbart håndtak, ikke håndbrems 3. OTH: svinghjul, lett, kan ha dobbelt bag Minus: Dyr, små bagger, ikke håndbrems, stor (men flat) sammenlagt 4. Childwheels: Svinghjul, rimelig, Minus, bremsen, tilgjengelighet (kun RUDO) litt skral kvalitet har jeg hørt (men gjerne si motsatt hvis personlige erfaringer) 5. Teutonia: Rimelig, kan ha begge veier også sportsdelen, skikkelig tysk kvalitet Minus: stor og tung 6 Babytravel (reflex) Svinghjul, rimelig Minus bremsene og har hørt litt tja om kvalitet. 7 Phil og Ted, utrolig smal svinghjul, lett to kallesjer... Mius, kan bare ha softbagger, egner seg godt for eldre tvillinger da den har utrolig lang rygg! Ja, det er de jeg vurderte andre falt igjennom av mange grunner noe jeg ikke orker å skrive om.... Mitt råd er å gå i butikken, kjør de rundt, legg dem sammen, sjekk stoff kvalitet (jeg synes personlig at OTH har dårlig stoff (har hatt singelvognen) og ikke minst, PUTT DEN INN I BILEN!! Lykke til, hilsen en vogngal mor... Og GRATULERER med 2 i magen!!!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Tusen takk for gode tips og info:o) Men hvilke vogner slipper man å kjøpe bag eller softbag? Du skjønner jeg vil ikke ha bagger, vil bruke voksiposer.
elton Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Voksi kan du ha i alle! Men da er de vendt fra deg i alle utenom Teutoniaen, siden den kan snues begge veier. Ser du har en fra før, er han/hun i vogn alder?? Hvis så ville jeg anbefale deg å se på ABCBUGGY, for den kan man ha søskensete på. Se www.bcbuggy.no Siden du ikke skal ha bagger, ville jeg seriøst vurdere Phil og Ted, da den er så fin og lang i ryggen. Den ser kanskje litt åpen ut bak, men der er det gjennomsiktig så det blir tett.... Den er den smaleste vognen på markedet og velig lett. Jo, alle vognene over har full liggestilling i ryggen, så voksi går i alle... Har du voksi med bæreplate??? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå