Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 men....hehe gogutten her er jo 8mnd. måneder hvor han har utvikla seg i sent tempo.men holder nå på å setter inn turboen ;o) jeg har fått med meg hvert eneste nye ting.hver lille grimase.sånn er det vel å være moden mamma med god tid =) men,i kveld skjedde det noe magisk her..helt sant... gubben bada gogutten for aller første gang.....er nesten så jeg skjemmes,men er litt glad å.for endelig kan han ikke si at han er for liten....for å gjøre denne seansen litt mer minneverdig for pappa,så slapp jeg neddi noen store doser av det berømmelige "beroligenes badet"..he he) å jeg tenker han husker dette...turbogutt + hypre dråper = vått bad og delvis våt pappa =) hirr hirr ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Så herlig for gutta å kose seg litt på tomannshånd:-) Og for mamman som kan unne seg en liten pustepause:-) Det er deilig å kjenne at man er klar for å slippe til de andre litt også - ikke sant? Tror både store og små har godt av det:-)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 har vært klar for dette leeeenge jeg.men det er værre med gubben. ;o) denne gangen satt jeg nemlig å venta til han gikk selv...tok sin tid,men det funka,hihi. å turbogutten syntes det var veldig stas da =) å så fikk jeg tatt bilder å.....minne for livet =0)
♥Snulder Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hahaha! Det var jammen meg på tide gutta fikk seg ett bad på egenhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå