Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hvordan er kvaliteten på klærne? generelt alle produktene? Har shoppa som fy der i dag... Var masse fint så håper noen kan fortelle meg at jeg har gjort et bra kjøp........................ hehe
Bellanr1 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 jeg kjøpte meg bikini der og ble veldig fornøyd:) Gøy med netthandel:p
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 så bra!!! Ja det er veldig gøy... men farlig for lommeboka.. hehe svidd av 2700kr .. uff uff hehe men det var litt til alle da.. gojenta, mannen og meg.. hi
lisje marthemora Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 jeg har handlet endel der og synst at produkte er bra. Jeg venter også på pakke derfra. jeg synst det er veldig fine og litt spesielle klede, som ikke alle har.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 det mener jeg også.. mye mer kos med klær som ikke alle andre har. alltid likt det jeg. gojenta får sommerklær som ikke hele halve byen går med til sommeren.. noen blir det sikkert, men ikke så ille som det skulle vært kappahl eller cubus for å si det sånn! =) hi
SpiseLise Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Kjøpte noen klær der for to års tid siden, og var ikke altfor fornøyd da egentlig. Det var så rar passform på noe av det. Men nå fikk jeg brev fra dem der det stod at jeg skulle få 30% på hele sortimentet, klarer jo ikke å dy meg da. Så jeg skal nok gi det en sjanse til;-) Og hvem vet - kanskje var det kroppen min og ikke klærne som hadde en merkelig fasong:-S Får prøve på nytt med min nye "jeg-har-født-et-barn-kropp".
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Har handlet en del der. Er generelt veldig fornøyd, er noe som har krympet en del, men sann jevnt over er jeg fornøyd:D
kromis Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 jeg bestilte klær fra dem i dag... Fant en kjole til datteren min, og fikk kjøpt litt andre ting også. Håper jeg blir fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Ja de har masse fine klær der, passformen er litt annerledes pga det er franske strl. så det gjør det enklere for oss små og tynne å finne klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå