Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Idag startet dagen tidlig (som vanlig) opp kl halv syv for da var lille rosa klar som et egg... Dro på jobb og redaktøren kommer innom og spør om jeg kan ta en reportasjetur på sparket. Joda, hiver meg rundt og drar avgårde.....lang dag med omvisning på en fabrikk, lunsj og foredrag, sammen med arkitekter, entrepenører og andre folk. Avsluttes med busstur til en restaurant som er kjent for sin fantastiske sjømat og der får vi servert helt sinnsyk god mat, et skue for øye og en drøm for ganen....sammen med nydelig vin og hyggelig selskap har jeg hatt en super dag.........trøtt og sigen, men fornøyd:-) Middag på gourmetrestaurant på en onsdag er berre lækkert ja;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Mmmmmmmmmmm jeg har spist tomatsuppe med guttene mine i dag. Når pappaen ikke er hjemme får Storebror velge middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå