Labbetøs Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Snuppa mi har akkurat begyndt å få grøt, og har nå spist en for henne ganske stor posjon. Så sovnet hun, uten å ha tatt puppen. Hun spiste litt av den før grøten, men ikke så innmari mye. Hvor viktig er det at hun spiser mm i tillegg? Bør jeg vekke henne i håp om at hun spiser mer???
Babyfacepsycho Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 La henne sove du. Er hun tørst/sulten så våkner hun. =) Allt ettersom hun får mer og mer fast føde så kommer hun drikke indre og mindre melk. Så lenge du mener og tror at hun har fått nok melk i løpet av dagen så går det sikkert greit. =)
LivetErEnLek Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Hun våkner hvis hun trenger veske. Er jo en del i grøten også vet du, så det er ikke noe problem. Det verste som kan skje, er at hun blir litt hard i magen, men vil ikke tro det siden dette tydligvis er første gang det har skjedd. Kanskje lurt å passe på å gi henne mm før grøten på kvelden så hun kan sovne rett etterpå uten at det blir noe problem.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hun hadde nok ikke sovnet hvis hun var sulten eller tørst,så jeg hadde latt henne sove. Hs sa til meg at når de spiste grøt,trengte de ikke melk på siden av.
Labbetøs Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Ok. Tror jeg lar henne sove da. Hun spiste jo litt pupp før grøten så. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå