Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 For dere som ikke fikk med dere denne filmen når den gikk på kino - løp og lei! Kom ut på dvd i dag og MÅ SEES!!! En latterbombe med et dypere budskap - virkelig en schläger av en film:-)) ANBEFALES!!!
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 den som bare kunne sett en film da...guri meg,det er lenge siden. men skal legge meg den på minne. =)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 will do will do.... men ikke helt enda da i måro i måro, men ikkje i dag.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 dytter denne da jeg unner flere en god latter eller ti:-)
♥Snulder Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Er det noen som har snikfilma meg nå hell???? Mottoet mitt er: " Det kan alltids bli verre...." Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå