temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Har så sjelden tid til å sette meg ned ved Pc'en for tiden. Livet går i turbofart om dagen. Jobb, oppfølging av min og datters helse, reguleringstannlegen, vanlig tannlege, tilpassing av høreapparater til datter og meg, hodemålene til Theodor, blodsukkermålinger, ekstreme allergiplager, tilvenning i barnehage, konfirmasjon og mellomsta på leirskole... bare for å nevne noe. Jeg er mildt sagt utladet, og om kvelden er det noen som plukker ut batteriene av meg. Det blir mørkt på kino og jeg finner meg selv sovende på sofaen hver eneste kveld. Men det blir vel plass til Tone om noen år... Gleder meg til Hellas til sommeren! Håper det står bra til med dere alle. Ser det har kommet mange nye til siden sist jeg var innom. En stor klem til dere alle. Dere gjør en imponerende innsats her inne! Skjønner ikke hvor dere henter tiden og energien fra...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Husk å elske mens man tør det....Husk å leve mens man gjør det....... Phu... blir helt svett bare av å lese jeg. Vi har visst ikke den hektiske hverdagen som du har..... Ehhhhh, jeg får snakke for meg selv. Jeg har langt i fra så hektisk hverdag. Håper du får tid til å nyte ferien da. Kanskje jeg må si god tur nå??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Take care tonetroll! Du får sette i sving gutta boys - de kan jo stille opp for barna de også, så du får deg en pust i bakken innimellom:-)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 kjære trollet =) jeg beundrer deg.så mye styr rundt omkring,og så er du våken ennå??? ;o) jeg hadde vært kobla om for lenge sia. håper du får hjelp med konfirmasjonen.jeg har gitt opp hele greia.hehe det blir greit sikkert.besøket mitt får bare se litt rot rundt seg. energien henter jeg fra lille gogutten og resten av ungeskokken,og tiden...? vell,den har jeg ikke tatt...skulle hatt noen timer ekstra pr døgn her å. snart skal du til hellas =)) tell ned dagene nå da. klem fra meg.
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Hei på deg, trollet!! Dette synes jeg høres rent for mye ut for en stakkars moden mamma!! Håper du klarer å ta en ting av gangen og holde hodet over vannet... Hurra for Hellasturen! Ikke noe særlig misunnelig, skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå