Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Eller flere med ca. samme str.? Han var 32 cm. ved fødselen, og han var 36,3 ved 6 ukers kontrollen.. Nå er han 9 uker gammel, men bruker fortsatt str. 50 i lue..
kajak&Daniel Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Gutten min hadde større hode ved fødselen(36 cm), men det hadde kun vokst 2 cm til 6 uker-kontrollen, så ser jo ut som om hodet til gutten din vokser bra iallfall.. Det er jo litt mindre, men i forhold til utgangspunktet, så har det jo vokst mer:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Ja, han har jo vokst en del siden fødselen da.. Pappa`n har lite hode, det er vel kanskje arvelig..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Det er nok årsaken. Min første gutt var 33 cm rundt hodet når han ble født, skulle sjekke hvor stort det var på 6 ukers kontr i stad, men jeg hadde visst ikke notert meg det. Uansett, jeg husker at hodet hans lå under gjennomsnittet, og han hadde uten tvil arvet sin fars str og form:) Absolutt ingenting å bekymre seg for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå