Sol + spire Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Er det noen her som har vært på 3d ultralyd på Medicus i Trondheim her? Og hvor lenge må en vente for å få time? Og hva koster det? Har så utrolig lyst til å se den lille i 3d.. Og hvilke erfaringer har dere? Finnes det andre steder i Trondheim? Takk for alle svar!
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Vet ikke hvor lang ventetid det er, men lang ventetid!
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 hei,ringte først på mai for å bestille time,men det var så fullt at jeg fikk ikke time før 30 juli,men da var det for sent sa de,fikkikke sett noe da. så må bare smøre meg med tålmodihet til 27 sept=)
prøvekluten+3små Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 jeg ringte for omlag tre uker siden,kanskje enda mer,og fikk ikke time før 2 juli..de sier d er ca ti ukers ventetid..og de optimale ukene å få det utført i,er uke25-30 videre koster det 1300 om de får til en dvd av undersøkelsen,og 700 om ikke
elly belly Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Det er mellom 2-3 måneders ventetid på Medicus i Trondheim. Det koster mellom 1200-1300,- og varer i ca 25-30 min. Jeg var der på 3D på mandag og ble svært skuffet over kvaliteten. Levde ikke opp til forventningene enda jeg er i uke 26 og det skulle i følge dem være den beste tiden å se babyen på. Jeg vil ikke anbefale deg 3D, men hvis du vil prøve likevel, vil jeg råde deg til å ha lite eller lave forhåpninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå