Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til at små babyer ikke skal ha honning????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan få spebarns botulisme. Kroppene deres tolerere ikke giften som er i honning.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

det kan finnes en bakterie i den som er den samme som i hjernehinnebetennelse (sånn som e har forstått det)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

jøss,sikkert bare e som har blanda sammen litt;)

Skrevet

jeg var å helsestasjonen på kontroll dag og da fikk et brev ang. honning til barn under 1 år.

BOTULISMEBAKTERIE kan forekomme i honning og kan vekse i tarmen hos spedbarn og frigi giftstoff som kan føre til lammingar.

symptoma er tiltakande slappe barn som misser sugerefleksen og får vanskar med å svelge og sluttar og puste.

 

Ganske skremmende synst jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...