sjettejuli Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 jeg, som hvis det var mitt bryllup-ville hatt kun tom waits, bel canto, nina simone, etc som soundtrack skal altså være dj sammen med min mann, i hans brors bryllup. Vi har ganske lik smak alle vi tre, men det blir jo endel voksen familie og sånt, og jeg vil helst styre unna de ALLER mest opplagt kjedelige som Boney M og sånt. Noen forslag til happy, kul dansevennlig musikk for flere aldersgrupper?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hva med country? Vi skal ha masse av det i vårt bryllup! Det får folk i godt humør og er flott å danse swing til! Ut ifra det du har skrevet over så høres det ikke akkurat ut som din smak da... Men kan være lurt å få med noen sanger det går an å danse swing til iallfall! ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 80 talls musikk er jo en slager for sånt da... hadde gått for noe sånt og klassiske "lovesongs" som fenger og de fleste kjenner til : )
m den lille Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Vi skal spille vår musikk, for det meste blues, jazz og soul (fra 50 tallet til i dag). Smaboer skal lage en miks med ulik "stemning" for middag, kake og dans. Vi har masse minner til mye av musikken, og så og si alle liker soulfull musikk, både til å sitte stille til og danse til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå