Bellen^2 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Vi har ikke hatt Sebastian i badebalja på en stund for det har vært enklere å ta han med i dusjen, men tenkte vi skulle ha en liten kosestund nå for han luktet litt gulp. Han har vokst fra balja! Vi måtte helle ut masse vann for det rant jo over, og det ble vann over hele gulvet og hele meg når han begynte å plaske:) Stakkars gutten fikk jo ikke strukket seg ut en gang! Snufs, gøy å se at han vokser til men litt trist også. Tiden der vi koste oss med badebalja er nå over, og den kan plasseres på loftet sammen med vugga. Utrolig hvor fort tiden flyr!
Millapril Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Ja, han begynner å bli stor gutt. Så moro å se han i baby-bjørnen i dag. Gleder meg til vi får med Erica på det. Gøy at han plasker også. Snart er det krabbing og prating...og så vips! Russetid! De blir så store så fort!
Tussi og Maja Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jøss, vokser de ut av baljen så fort! Da får vi bare utnytte og bade i baljen masse nå de siste ukene før vi må sette den vekk også:-) Men vi har badekar, så jeg har sett at man kan kjøpe et slags sete med sugekopper og støtte rundt rygg/midje. Så kan de sitte i badekaret. Tror jeg må begynne å se meg rundt etter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå