Lilleprins og mamma Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har allerede booket flybilletter til Tr.heim neste onsdag. Da vil lilleprinsen være 4 uker. Tenkte jeg skulle høre med helesøster før jeg bestilte bill men det ble aldri så jeg gjorde det.Så nå skal vi ut å fly. Noen av dere som har erfaring rundt dette? Regner med at det går greit så lenge jeg ammer eller gir han smokke når vi skal ta av og lande.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Det kommer til å gå så fint så fint... men det er lurt som du sier å spare litt amming til letting og landing. God tur med bitte bitte lille tingen din. :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Vi fløy første gang med Storebror når han var 9 uker, og det gikk så fint så. Lettere det enn når de er ca 2år. Som du sier selv, litt amming i det dere tar av og lander. Så er det bare å nyte den snaue timen det tar. God tur!
allerhelstNorge Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Amming ved letting og landing, og ellers også, det går helt supert! Eldste-jenta var 2mnd da jeg begynte å "pendle" mellom UK og Norge ca. hver 6.uke. Hun er nå 5 og helt "inngrodd" i fly-rutiner. Yngste-jenta var 3 uker da jeg fløy med henne første gang, og hun sov absolutt hele veien (2t). Hadde ikke sjangs til å putte puppen inn en eneste gang. Hadde henne i bæresele på magen inn og ut av flyet og det var helt supert. Godt å ha ledige hender;). Lykke til og god tur til Tr.Heim. Det kommer til å gå strålende!!!
Lilleprins og mamma Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Takk for tilbakemeldingene! Var det jeg hadde regnet med at det å fly med en 4 uker gammel baby vil gå greit. Så lenge ammingen går så bra som den gjør så vil det ikke by på problemer. Det er verre med storebror på snart 2,5 år. Han klarer ikke å sitte i ro på en flytur til T.heim som tar 45 min en gang. Glad samboeren skal være med. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Ja, å fly med disse pyttesmå er en drøm det, men er nok mer action med de større:-) Vi skal snart ut og fly med frøkna som da er 14 mnd og skikkelig actiondame, jeg gruer meg nok litt til den turen ja;-) Greit å ha med pappa da...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå