1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Var til jordmor i dag,og hun kunne fortelle meg at nå hadde hodet nesten festet seg,takk og lov,med tanke på at sist hadde jeg setefødsel:( Den lille lurte henne godt når hun skulle finne hjerteslaga:) Jeg lå på benken i 10 min før hun endelig klarte å fange de opp,jeg kjente bev.så jeg tenkte ikke så mye på det Ellers var alt helt fint så nå er det bare å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå