Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha.. Du fornekter deg ikke.. Jeg ler meg ihjæl.. Digga svaret ditt på brevet til biskopen. Ikke minst svaret til hu med bunaden.

Ps; Du burde blitt eventyrforfatter på heltid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornekter meg aldri!

Hehe...

Og hu med bunaden er (heldigvis) kjentfolk:) Ellers ville det nok blitt bråk:p

Eventyr ja, kanskje det er det jeg bør beskjeftige meg med fremover fremfor salg?!*hmmm* Hyggeligere jobb i allefall!

Skrevet

Morsom er du ihvertfall

Skrevet

Gjør mitt beste i disse utrivelige dager, noen må jo ha litt humor;) Hehe...

Skrevet

Helt sant.............

Tobias er IKKE i form i dag... Nå går armer og bein i ett sett her. Blir smårar her jeg

Skrevet

Hehe, men får håpe han er snill i natt da!

Og nå har du vel mannen hjemme noen kvelder?

Skrevet

Får håpe han er snill i natt da!

Og nå har du vel mannen hjemme noen kvelder?

Skrevet

Jeg tar det tilbake.. Jeg blir gal... sambo jobbet i natt. Barna her bestemte seg for at dagen skulle begynne kl 05.30. sambo sto opp kl 14. da sov jeg fra 14-15. henta eldste. spiste middag. Kl 16.30 dro sambo. Dugnad. Kom hjem 19.15. dro igjen 19.30 Skulle spille kamp.

Men nå har han fri frem til fredag kl 15. jobber etterm fredag og lørdag og søndag form. Kan tro jeg gleder meg... men neste fredag så har han fri i 18 dager

Skrevet

Jeg ble småsvimmel av den dagen din jeg i allefall!

Og 0530 er da ingen tid! embla våkner for pupp kl 0445 og da spiser og koser hun og dersom jeg er heldig får jeg/mannen ligge HELT til 0515... På en god dag:( (noen må lære den ungen klokka, og det brennkvikt!)

Men skjønner jo at det er enda verre når det er 2! (de rotter seg sammen! overbevist*nikker megetsigende*)

Nei, det går seg til, Tobias er jo liiiten fremdeles, og det blir jo bedre...

Har dere forresten vært hos kiropraktor i dag?

Skrevet

Ja, det har vi. Ny time på fredag.. Nå er ihvertfall sambo hjemme. Det hjelper litt. Han har tilbudt seg å ta Tobias i hele natt. Men det er jo liksom ikke det som er greia. Problemet er jo det at jeg føler meg så utrolig alene når han ikke er her. men men... Satser på at dagen i morgen blir langt bedre.. Og uansett hvor vanskelig han har vært på dagen og kvelden før, så har han alltid vært rolig på natten.. ja, stort sett ihvertfall...

Skrevet

Så bra, får håpe det har effekt med en eneste gang:)

Jeg vet hvor alene man føler seg, min jobbet kun nattevakter han, og da dro han midt i leggingen, sov seg gjennom 70% av våkentiden til lille og på igjen:(

Kjipe saker...

Og la mannen ta ham hele natt og sov ut, de små slte kan fort vekk bestemme seg for at det er morgen før solen står opp i morgen også! Hehe...

Skrevet

Ja, jeg tror at jeg kommer til å innta gjesterommet i natt.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...