NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Flere som har problemer med at merkene (ml. målene) på Dr. Brown flaskene koker bort? Utrolig dårlig på såå dyre flasker!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Står på paknings vedlegget til dr.browns flaskene at de ikke tåler koking. Har aldri kokt mine dr.browns flasker,bare tilbehøret. Ikke noen problemer her.
Jente89 ♥ Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 ja det er skikkeli teit, den må jo tåle å bli kokt ! men neeei
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 Oj.. Det har ikke jeg lest.. Kom vel aldri så langt da.. Men er jo skikkelig dårlig at dem ikke tåler koking, når man helst skal koke flaskene noen mnd.
*Maggi* Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Enig at det er dårlig at de ikke tåler koking, men har du oppvaskmaskin, så kan du jo heller kjøre dem der.... Trenger ikke å koke dem da. Alternativt koker du opp vann og heller oppi flasken, det er jo inni flasken eventuelle bakterier danner seg.
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Jeg "koker" mine i microsterilisator. Merkene henger på iallefall ennda.
j@mmen Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Jøss. Det problemet har ikke skjedd på mine flasker. Jeg har brukt mine til 3 barn og de er like fine enda. De kokes og vaskes i oppvaskmaskin flere ganger om dagen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Mine flasker ser like bra ut og jeg har kokt de masse... Har nok ikke fått med meg at de ikke skal kokes.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 Hm.. merkelige greier.. Jo, kan vel begynne og vaske dem i vaskemaskina nå, han er over 2 mnd. Har bare likt og vite at jeg har kokt dem.. Men kan jo fortsette og koke tilbehøret.. Håper bare ikke mer faller av, for snart så ser jeg ikke ml. målene..=/ Syns bare ikke det skulle skjedd med så dyre flasker.. Men men.. Takker for svar=)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Vi fikk også dette problemet, så vi spurte på babyshop. Der sa de at flaskene ikke skal koke, men trekke faktisk! Som pølser!! Nå er han 7 mnd, så det er en stund siden vi slutta å koke da. Merkene har holdt seg bra etter vi begynte å "trekke" dem.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Trekke et par minutter bare sa de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå