Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Åpnet kjøkkenskuffen. Syntes det luktet surt men tenkte ikke så mye over det. Spiste 2 knekkebrød fra pakken som stod i skuffen. Oppdaget etterpå at knekkebrødpakken sto oppå noe tørket kjøtt til hunden som var gått ut på dato for en mnd siden. Dette kjøttet lå inni embalsje og knekkebrødene var i pakken oppå kjøttet. Fant ut at det var dette kjøttet som lukta surt. Er så redd for listeria. Tenker at kanskje jeg kan ha blitt listeriaforgitet av det sure kjøttet? Hvordan mengde bakterier må til for det er farlig? Er det slik at maten inntil fordervet mat er smittsom? Er det noen som har et fornuftig svar? Blir så sinnsykt bekymret av slike ting....
Tulletutta Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 vis pakken var tett og knekkebrødene ikkje har vert i direkte kontakt med kjøttet burde det vel gå heilt fint.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Ja problemet er at knekkebrødpakken var vid åpen, men kjøttpakken lå i embalasjen som har sånn ziplock-lukking, så den var ikke åpen.
Tulletutta Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 hmm må ærligt sei at eg trur ikkje det er så farligt for dei lå vel inn posen så det var jo to lag i mellom dei.om du sjønner ka eg meiner. Det hadde vert noko anna om dei lå i samme posen. Og heretter vil eg anbefale deg å ha dei to tingen kvar for seg he he så slipper du den begymringen..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Ja takk for råd. Har kasta innholdet i skuffa og vaska skuffa. Kjenner at jeg blir så stressa for at jeg skal påføre babyen noe farlig. Har aldri tenkt på at hundegodis el. kan utgjøre noe fare. Kommer liksom hele tiden på nye "skumle" ting. Bli litt sprø.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå