pablo Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Vet ikke om dere husker meg med nakkefold. Fikk beskjed av legen at nakkefold var for stor. Idag var vi på kk og legen sjekket alt! En nakkefold på 0,6. Det er jo ingenting. Er så glad...Takk til dere som har støttet meg. Har akkurat fortalt det til min sønn på 10, som ikke visste noenting. Han ble kjempeglad og jublet. Gleder meg til å være sammen med dere disse neste mnd. Klem
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Å, så bra!! Grattis med frisk og fin baby i magen!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Ååååå gratulerer:) Min tur i mårra, å få sjekka om alt er i orden... gruer meg for har en dårlig følelse... usj... Men grattis så masse:) kos deg fremover:)
pablo Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 Ja krysser fingre og tær for deg som alle gjorde med meg. klem
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Takker for kryssing:) Det hjalp, alt så bra ut:) Jippi:) da er det bare å vente på at magen skal vokse seg stor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå