Gå til innhold

Jippiiiiiiiiiiii!!!!! Alt ok


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dere husker meg med nakkefold.

Fikk beskjed av legen at nakkefold var for stor.

Idag var vi på kk og legen sjekket alt! En nakkefold

på 0,6. Det er jo ingenting. Er så glad...Takk til dere som har

støttet meg. Har akkurat fortalt det til min sønn på 10, som

ikke visste noenting. Han ble kjempeglad og jublet. Gleder

meg til å være sammen med dere disse neste mnd.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så bra!! :) Grattis med frisk og fin baby i magen!!! :)

Skrevet

Ååååå gratulerer:):)

 

 

Min tur i mårra, å få sjekka om alt er i orden... gruer meg for har en dårlig følelse... usj...

 

Men grattis så masse:):) kos deg fremover:):)

Skrevet

Ja krysser fingre og tær for deg som alle gjorde med meg.

klem

Skrevet

Takker for kryssing:)

 

Det hjalp, alt så bra ut:)

 

Jippi:):) da er det bare å vente på at magen skal vokse seg stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...