Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg kommer til å invitere hele den nærmeste slekta mi i bryllupet. En av onklene mine giftet seg sent, og har barn på 6 og 9 år. Jeg er fadder til 6 åringen, og vet at de begge blir lei seg om de ikke får komme, så det er en selvfølge å invitere de. Men er det da fint å også invitere barna til to av venninnene mine? De har døttre på hhv 5 og 6 år. Jeg har ikke så mye erfaring med barn i denne alderen. Synes de det er morsomt å treffe jevnaldrende som de aldri har møtt? Jeg tenkte at middagen og sånt kanskje blir mindre kjedelig hvis vi bare kan sende de ut alle sammen for å leke etter en stund... Hva ville dere gjort? Kan nevne at jeg kjenner dattera til den ene venninnen min godt, ettersom vi ofte er på middagsbesøk hos hverandre. Dattera til hun andre har jeg bare så vidt truffet.
Gjest Ut på tur Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Vi inviterte nevøene våre på 5 og 7 år samt barna til en venninne av meg på 9 og 11 år. Vi hadde ett rom med en TV med play station. Det var stor stas for de tre yngste som STORKOSTE seg hele kvelden for de fikk spille så mye de ville og drikke så mye brus de ville og spise så mye godis de ville Dersom ungene ikke pleier å spille spill er jo en tv med DVD spiller og en samling DVD'er og samme fri tilgang til "se så mye dere vil" himmelen for de fleste barn Da veit man også hvor man har dem Kjenner noen som hadde mange barn til sitt bryllup som viste flåklypa GP på læret som barna kunne se under middagen (uten lyd) tror jeg heller ville latt ungene få mulighet til å løpe fra bordet som de selv ville for jeg kan godt forestille meg mange av de voksne også ville se på film ellers Det er hyggelig med barn som klarer seg selv i bryllup
Happy H Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 vi skal inviter vår niese og nivø, mine søsken og en fetter og kusine på 12. kommer ikkje til å invitere barna til venner vi inviterer i bryllupet. Ønsker at dette skal være en voksen dag, der fokuset er på bryllupet ikkje alle ungene som evt farter rundt. så etter middagen kommer de små til å bli hentet av barnevakten! Vet at mange av mine venninner er glad for dette og setter pris på en "fridag" Men du må gjøre det som føles riktig for deg og din dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå