Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg booket kongerommet til oss, Onsdag 30. mai kl. 12:00

Det gikk jo som smurt i dag for Matteo og meg, så vi satser på at vi kommer vi også. Skal på 6 ukers kontroll tidligere på dagen, så da er vi sikkert fulle av selvtillit og pågangsmot!

Seier & Glede og Matteo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er med vi :-) Gleder oss allerede

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Skrevet

Nå som vi har fått rampe og greier så er det ikke tvil, vi er med!

Takk for i dag jenter, det var hyggelig å treffe alle mødre og babyer, både de nybakte og oss gamle travere ;-)

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Skrevet

Å nei, å nei, dobbelt uflaks! Vi kan ikke for vi skal på 5 mnd kontroll og få vaksine:/ Snufs, jeg tror dette er det enste treffet jeg har gått glipp av foruten treffet som var to dager etter at jeg hadde født.

Dere får kose dere masse:)

Skrevet

Vi koste oss masse i dag. Kommer også neste gang.

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Rødtopp75 og vesle Josefine

Skrevet

Veldig koselig treff i dag. Vi blir med neste gang også. Moro å se alle babyene, nesten fulltallige og greier.

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Skrevet

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Lykkebarn (blir 32 på dette treffet) og Mathilde

Skrevet

Vi er også med! Skikkelig hyggelig i går. Så gøy å se alle de nye. Litt rart at Maja har rukket å bli så stor på så kort tid! (Tenker ikke over det før når man ser noen helt nyfødt...)

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Skrevet

Iom at Lykkebarn blir 32 på selve treffet, og undertegnede fyller år bare 3 dager etterpå foreslår jeg at vi unner oss dessert den dagen!

Skrevet

Er helt klart med på den :-)

Skrevet

Vi kommer. Det var et veldig hyggelig treff. Moro og se alle de nye babyene.

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Endelig spire i magen og Benedicte

VI SKAL FEIRE BURSDAGER, MED IS!!!!!!!!

Skrevet

He he... helt enig.... is er det beste jeg vet...

Skrevet

Blir med på bursdagsfeiringen vi også!

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linda&Amanda

Skrevet

Bursdagsfeiringer liker vi :-)

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linda&Amanda

Linerla72 og lillegutt

Skrevet

Vi er med på bursdagsfeiring :) Gleder oss allerede til neste treff.

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linda&Amanda

Linerla72 og lillegutt

*jente 070407 & Mathea"

Skrevet

Takk for hyggelig treff sist.

Vi er med på bursdagsfeiring og dessert!

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linda&Amanda

Linerla72 og lillegutt

*jente 070407 & Mathea"

Måken og vesla

Skrevet

Vi kommer også, hørte jeg både dessert og bursdagsis? jippi...:)

Seier & Glede og Matteo

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Linda&Amanda

Linerla72 og lillegutt

*jente 070407 & Mathea"

Måken og vesla

kasr og Nore

• 3 uker senere...
Skrevet

Denne trenger vel en dytt nå.....

Jeg håper vi klarer å komme, jeg har klart å få Lumbago med isjassmerter..... men håper jeg er bedre til onsdag. Vi vil nemlig feire bursdager med dere!!!!!!!!

Skrevet

Åh, håper du blir bra snart!! Vondt vondt det du har nå..

Gleder meg til dessert jeg også!

Skrevet

Kjedelig å gå glipp av all bursdagsfeiringen! Gratulerer til dere begge to! Håper dere har koset dere veldig allesammen!

Litt syting:

Skulle ønske at jeg orket å komme jeg også, men Amanda har funnet ut at hun skal spise 3-4 ganger hver natt, og i det siste har hun også fått store vansker med å sovne etter at hun spist på natten. For eksempel var jeg våken kl 22.30-23.30, 01-03 og 03.30-04.30 før det faktisk ikke var morgen før kl. 06.15 (vanligvis våkner hun enda tidligere...) nå inatt. Så derfor måtte jeg bare bli hjemme og sove/hvile mest mulig, for det blir sikkert ikke noe bedre nå inatt... Trodde dette med sovinga skulle bli bedre jo eldre de ble, men ikke! Idag har jeg sendt mail til ammehjelpen om dette, men ikke fått svar enda. Og så prøvde jeg å få en time på helsestasjonen, men ingen tok telefon, så jeg gikk dit i regnet (med en skrikende unge) og så var det låst og helt mørkt der... Ikke min dag idag! Men nå, etter å ha spist en halv boks med nugatti føles alt litt bedre! (det ble jo ikke noen bursdagsdessert på meg!)

Skrevet

Hei,

Forstår godt at du er sliten og ikke orket å komme. Man må jo ha litt søvn for i det hele tatt å fungere. Håper du får svar på helsestasjonen i morgen. Ikke godt å si hva det er som plager lille Amanda. Men det er helt sikkert ett eller annet som ikke er bra. Kan jo være tennene som kommer... Du får bare ta det med ro og sove mest mulig når hun sover. Ta vare på dere selv og så ses vi forhåpentligvis neste treff. Stor varm klem fra meg og Mathilde.

Skrevet

Uff da, det høres ikke ut som en bra dag i det hele tatt. Også bomtur på toppen av det hele :-(

Det er så slitsomt når de små ikke vil sove, har man ikke fått søvn så har man ikke energien som kreves til å takle den krevende hverdagen, så at du er sliten tror jeg vi alle forstår. Det er rart det med søvnen, akkurat når man tror at man har fått en rutine og synes den fungerer bra så endrer det seg. Flere som har sagt til meg "jasså, hun sover hele natten, ja det trenger jo ikke vare så lenge", oppmuntrende nok. Håper du får svar fra ammehjelpen og HS snart, og at lille Amanda vil la mamman sin få litt hvile!

Skrevet

Takk! Dere er så søte! Har sovet litt bedre i natt! Var for så vidt oppe tre ganger, men sovnet ganske kjappt igjen, så nå er vi i form igjen! Men det er utrolig hvor fort formen veksler, når man ikke får sove så mye hver natt!

Skrevet

Huff så slitsomt da! Håper du får god hjelp/kloke tips og råd snart. Det går jo ikke an å ha det sånn over tid! Vi har slitt en del med økedager den siste uka, og Maja har begynt å stå opp veldig tidlig (klokken 04.15 her forrige dag). Håper dette bare er forbigående! Kanskje det er på tide vi gir dem noe kraftkost på kvelden :-) Jeg skal i hvert fall snakke med HS om det hvis det ikke bedrer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...