ninsoer Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 til dere som bruker d til den lille.. Hvis den gulper blir d tranlukt av klærne da? å blir klærne øddelagt?? for før så ble jo klærne øddelagt av unger som gulpet og spiste tran.. er ikke ofte min sønn gulper men har ikke lyst at klærne skal bi øddelagt.. å lukte tran..
Sigbeth Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 hvis du legger klærne i varmt vann og Zalo med en gang vil lukten gå bort
Sigbeth Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 det beste er jo å gi mat /melk rett etterpå slik at tranen blir blandet ut. Da gjør det ikke så farlig med litt gulp
ninsoer Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 så hvis jeg gir d rett før jeg ammer så blir d ikke tranlukt på klærne og de blir ikke øddelagt?
Sigbeth Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 slik har jeg gjort det, og har ikke vært særlig plaget med tranlukt, nei
ninsoer Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 gulper ungen din mye? eller bare en skjelden gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå