Gå til innhold

Lar dere barna være ute om dagen, bortsett fra i vogna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I tilfelle, hvordan kler dere de? Kan de feks ligge på madrass/teppe på gulvet når det er varmt? (i skyggen selvfølgelig).. Ikke stas å ligge i vogna når han er våken, selv om vi setter hen litt opp med dyna som støtte i ryggen..Til sommeren kan de vel ligge nesten helt uten tøy, bare beskyttelse mot sola i tynn skjorte etc..Ammer dere ute? Gutten vår er 3 mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt med jenta ut og "luftet" henne litt vistd et har vert veldig varmt inne og god temp ute også. Men er litt kald vind her jeg bor så må kle henne godt pga trekken. Har ammet ute ja, satt godt skjermet og hadde teppe rundt snuppa og dekket deler av brystet godt til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker godt å være ute på terrassen, og har pleid å ha knøttet med ut. Da tar vi på henne lue og uteklær og plasserer henne i vippestol med teppe over seg. Plasserer parasollen slik at hun ligger i skyggen. Av og til har vi tatt ut et teppe som hun kan ligge på også.

 

Jeg har ammet ute også når det har vært godt og varmt. Knøttet liker veldig dårlig å være for varm, så jeg har ikke pakket henne så veldig inn, selv om morsinstiktet i meg helst vil lesse på med tepper og dyner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er lille mann ute sammen med oss. Prøver å la han ligge i vogna da, men hender ofte han blir utålmodig der så da får han komme opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...