Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Dersom du ikke har lest innlegget mitt kalt "det var en gang", gjør det først og kom så tilbake til denne tråden! Inspirert av en tidligere tråd; Hvilke tre positive egenskaper har du fått inntrykk av at nicket over deg på listen innehar?! Dersom du ikke kjenner til vedkommende, så titt litt eller søk på nicket og se om du finner litt;) Men de fleste her inne har vel sett minst ett innlegg av hverandre... Finner du ingenting, si noe hyggelig om nicket i stedet:)
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 vilje til å ordne opp, hyggelig og snill:)
Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Du har fint nick.. og så er du bare sååååå omsorgsfull!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 hm,ikke så lett å si noe når personen er anonym*sukk*
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 nei, det er det ikke:) Jeg tipper du er voksen. Du virker til å være en god og øm mor. Sikkert en sånn som absolutt prioriterer barna først, og gjerne glemmer seg selv. Og så virker det som om du er veldig forelsket i partneren din. Gjorde jeg rett nå mon tro? Fikk bare så lyst til å tippe på flere ting: - tipper du har begynt på "ny". Enten har du en attpåklatt, eller ny mann. - tipper du jobber i barnehage/skole. - jeg tipper også at mannen din er yngre enn deg. ergh...hadde jeg mange feil nå?
Julie Angelica:) Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Omsorgsfull. Energisk. Trofast. Snill. Ambisiøs.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Til: Julie Anglica født... -tålmodig -rolig -flink til å lytte til: mamma til stor og liten -bestemt -kunnskapsrik -engasjert til. januarjenta vår -flink til å komplimentere -vitebegjærlig -myk Tok de tre siste jeg siden det gikk litt trått;)
Bølle&Frøet Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 tillab *og lille Embla+1pp* Jeg har intrykk av at du er en veldig sosial peson, du er ærlig og en god mor
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 dette var kjekt, trenger ikke flere kommentarer på meg selv, men fikk lyst til å skyte inn et par til tillab.. Tipper du er litt sta, kunnskapsrik, en som ikke lar seg tråkke på, fyrrig, ærlig, raus, ikke av den mykeste sorten, men heller ikke steinhard hvis du forstår:), kanskje realistisk er det rette ordet. Dessuten tror jeg du er en sånn type som får gjort veeeldig mye på kort tid-effektiv rett og slett.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Åååå, den beskrivelsen likte jeg:) Og det stemmer nok ganske godt! Er det virkelig så få andre her inne som vil være snille med noen andre i dag?!
Murmeline Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 Kremt... Det blir jo bare komplimenter på deg dette tillab;) Du er: snill/god, tøff og ikke minst morsom!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Ja jeg har også inntrykk av at du er nsill tillab,selv om det ikke er alltid jeg er enig med deg,men det er jo greit å kunne diskutere litt også da. Greit å ha en tråd,der en kan få lov til å si noe positivt om hverandre,så det er en bra tråd du har laget her.
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 elendig mamma er nokk ikke en elendig mamma, men en relativt (elsker det ordet) tålmodig, snill og omsorgsfull mamma tror hun er rettferdig og atr en for det en er
Labbetøs Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Silhah er en ung mor som nå modnes fort. Hun har fordelen av å bli en av de "kule" mødrene i barnets vennekrets, siden mitt inntrykk av henne er at hun har evnen til å ta de viktige tingene på alvår, og ellers er med på morsomme ting.
Babyfacepsycho Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 Ellie83 er snill, ærlig og en god mor. Det er hvertfall mitt intrykk av henne. =o) =)
ormeynglet Skrevet 9. mai 2007 #21 Skrevet 9. mai 2007 Marie_85 virker som en voksen jente med ben i nesa. Flink til å se det store bildet og henger seg ikke opp i småting. Støttende, snill og ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå