Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan min snart 7 uker gaml gutt få vann??? Evt hvor mye? Ser ut til å like det veldig godt nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gitt småen vann en gang. Laget svakt sukkervann for å se om jeg fikk han til å rape litt. Han og likte det veldig godt;)

Tror de kan få vann, men ikke så mye at det går utover apetitten og de ikke vil ha mat.

Skrevet

Du svarte jo på et innlegg fra meg tidligere i dag om gulping.. Da sa du jo at hs sa at du kunne gi vann.. Det rådet ga du jo til meg.. Men var det bare noe du fant på da eller?

Skrevet

Nei, ett par ts etter mat ja.Men nå tenkte jeg mer som tørst. altså litt mer... For han liker så godt å få de ts etter mat.

Sorry hvis jeg formulerte meg feil..

Skrevet

De har ikke noe behov for annen væsketilførsel enn mm/mme de første månedene.

Skrevet

kan gi vann men ikke så de blir full av vann i magen. om man er i syden er d lurt å gi vann innimellom ammingen så de ikke tørker ut..

Skrevet

Jeg spørde hs om dette, men hun sa at det ikke var nødvendig. At jeg kunne begynne å gi litt vann når jeg begynner med grøt for å venne han til å drikke vann.

Skrevet

Okey, da så!=)

Jeg ringte legen i dag, og spurte om hvor mye vann babyen min kunne få (han er 9 uker). Legen kunne ikke si hvor mye, men bare at det ikke skulle være i stede for melk, at dem ikke ble mette på vannet. Så det lureste var å gi dem etter måltidet. Da stopper det seg nok selv.. (tror jeg hvertfall..)

Skrevet

Jeg fikk høre at hvis babyen får mme, og er litt hard i magen så er det lurt og gi litt vann etter måltidet.. Det gjør jo at fordøyelsen går litt lettere..

Skrevet

Ok.. takk for svar alle.. da tror jeg at jeg holder meg til de ts han får etter mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...