Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 .. som min mor laget til min eldste for maaange år siden.. Jeg er kjempe trist da.. Men, vet ikke hva jeg skal si ?? De har jo ikke rotet den bort for å såre meg !!! Hva skal jeg si ? Fikk bare en sms som sa at de ikke fant den ?? (EGENLIG er jeg driiit forbanna...)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Det skjønner jeg godt...grrr, irriterende. Hadde du kanskje planlagt det som 17. mai antrekk?
Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Nei, men hun so opprinnelig fikk den skal selv bli mamma, så jeg tenkte jeg skulle lage en liten pakke med søte ting fra hun var liten som hun kan bruke til sin lille tulle... Buhuuuu
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Deng dem! Tror sånne som roter bort bunader faller inn under punkt 4 sammen med naboen i brevet til kirken:p Og sånn på den seriøse siden; det var jo superkjipt da!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Så kjedelig, men kanskje de finner den etterhvert:)
Mammaja 120107 Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Hvis du låner noe og mister/ødelegger det må du jo erstatte det.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 si at de må erstatte den,og ikke bare i en festdrakt..
komplett.no Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes det er seriøst dårlig gjort. Høres ikke ut som de bryr seg så veldig mye om at de har rotet bort bunaden siden de bare skriver i en sms at de ikke finner den. Jeg ville ha ringt dem og bedt dem lete på nytt for den drakten betyr veldig mye for deg siden moren din laget den. Bare forklar dem på en fin måte hvis du klarer. Jeg synes ikke det gjør noe om de får dårlig samvittighet når de roter bort noe de bare har lånt. Hadde det vært meg ville jeg nevnt det på nytt og på nytt hvor domt det var at de ikke fant den for du skulle....... når jeg snakket med dem.
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Når de bryr seg så lite som de tydeligvis gjør, så hadde jeg blitt forbanna, rett og slett. Man mener vel ikke å miste noe, men man kan da vise litt mer anger enn å bare sende en sms!
Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2007 hmmmm!!! Kanskje jeg skal få en skredder til å sy en ny.. å sende regningen til DEM ?? Var det en god ide kanskje ??? Vel, jeg lærte kanskje noe av dette oxo.. Skal ALDRI låne bort noe som betyr noe igjen.. da er det bedre å gi det bort !! 1000 takk for snille og fine svar...
vårspiren Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Huff, det må være både irriterende og leit... Hadde det vært meg hadde jeg svart tilbake med en sms tilbake og skrevet noe sånt som: "Dette var leit å høre. Bunaden har stor affeksjonsverdi for meg, så jeg håper virkelig at dere finner den. Om ikke så må vi jo finne en annen løsning." Er det oppegående så skjønner de hva man legger i dette. Finn den eller ersatt den...
kromis Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Det er jo ikke noe som er mer irriterende enn å låne bort noe som betyr mye for en. For så å få høre at det er ødelagt eller borte! Når man låner en hjemmesydd bunad så legger man den på et sted der det går ann å finne den igjen! Hadde vært forbannet og meget skuffet! Har selv lært at man låner ikke bort ting man vil bruke eller ta vare på for senere bruk... Datteren min har en ekte barnebunad som noen i hjembygda til faren har sydd. Bare stoffet kostet en formue! Enda bunaden var "billig" for flere i bygda ville ikke ta seg betalt, da de syntes det var så koselig å kunne sy en slik bunad... (det måtte forskjellige sydamer til for å få alt riktig) Be om erstatning, eller at de endevender loft og kjeller for å finne den. Kanskje de har lånt den bort, og ikke husker hvor den er???
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Det samme skjedde med meg. Noen i familien fikk låne bunaden jeg brukte som barn. Når mamma ville ha den tilbake, hadde de rotet den bort/solgt den/gitt den bort. Den dama der hadde jeg ikke tiltrodd mine sureste sokker. Hun hadde nok solgt mora si om hun hadde fått grei nok betaling.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 Skjønner at du er sur.. Rota bort?? Et sted må den jo da være.. Sett de til å lete til de finner den..
Grigri m/3 gutter Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Ja, man ROTER ikke bort noe sånt! Fy flate jeg hadde blitt sint. Lag et stort nummer ut av det, det holder IKKE å sende en sms og si at sorry vi finner den ikke... Grrrrrrr!
Pia♥CF Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. mai 2007 heheheh HEVN.... Takk for svar.. gjorde som følger.. Sendte en sms med at den hadde stor afeksjonsverdi mm, og at jeg ikke ville si det til min mor, noe jeg heller ikke vil..Men, om de kunne lete litt ekstra kanskje ?? Da kom svaret.. klart de ville erstatte den.. så nå har jeg fått en skredder til å sy ny for 4500,-.... HAHAHAHAHAHAHAHA.. var det kanskje litt slemt? Ehh. tror ikke det.. ( ink stoff da..)
LivetErEnLek Skrevet 10. mai 2007 #17 Skrevet 10. mai 2007 Blir jo uansett ikke helt det samme. men de prøver i alle fall å gjøre opp for seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå