Gå til innhold

hvor mange maa gaa helt til de blir satt igang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veit jo at de fleste selfoelgelig foeder foer den tid, men er det saann at det er svaert faa som maa gaa saa lenge at de blir satt kunstig igang? Har ikke lest mange tilfeller av det her inne paa bim syns jeg... jeg har 8 dager igjen foer jeg 100% sikkert blir igangsatt, og jeg vil jo helst starte paa egen haand.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lykkelita, jeg ble igangsatt med min første (etter 14 dager) og det ser jammen ut som jeg ikke kommer i gang av meg selv denne gangen heller... Er nå 6 dager på overtid og skal på kontroll på sykehuset på fredag. Både gleder og gruer meg...

Skrevet

er det ingen andre sykehus hvor man maa gaa 18 dager over foer man blir satt igang?? :( alle sier jo 14 dager....

Skrevet

Jeg ble satt igang etter 14 dager fordi jeg hadde lite fostervann. Likevel ble ikke gutten født før den 18. dagen over termin. Prøvde med gel for å modne, tre dager på rad, prøøvde å ta vannet, men det kom ikke noe og til slutt fikk jeg intravenøs....husker ikke hva hormonene heter jeg... det er ihvertfall riestimulerende. da kom gutten 12 timer etterpå..

Altså, så lenge barnet har det bra i magen, så er det ingen grunn til å sette igang fødselen.

Håper så klart at alt skjer naturlig denne gangen:-)

Blir jo nesten som førstegangs føler jeg..

Skrevet

på St. Olavs i Trondheim så venter dåm vist 18 dager sa min jordmor:(

Skrevet

huff.... hoerer jo saa mye forskjellig naa. noen sier det er uforsvarlig aa gaa over 14 dager...mens andre sier at det ikke er noen fare aa gaa 18...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...