Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 hvordan går det? færdig?? her er jeg ikke i nærheten en gang.alt går på tværke... skrivern vurderer jeg å bruke som blomsterpotte....grrrr mannen settes ut på "for" kattunger stuves i et skap? ;o) ---- men,bordkort er ferdig,alle invitert(slett ikke verst...) middag bestilt,kaker også,bunaden er bestemt "bli hengende i skapet"...unger frisert og bekledd,untagen mor...hun får ingenting siden hun nå først har bestemt av bunaden ikke skal frem....men ennå noen dager igjen til å ombestemme seg på... er mer,men jeg må løpe igjen. heier på deg jeg. HEIA HEIA HEIA =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 jeg heier på dere begge!!!! HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA!!!!!
brumlemor Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 heier på deg eg og. Det ser jo ut til at du er komme godt i gang. Og husk, det er vel stort sett familie som kjem. Det viktigaste er at ein er i lag og at ein koser seg. HEIA HEIA HEIA KLEM
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 ja jøss,kun familie....SVIGERFAMILIE.......akkurat derfor,hehe- er vel her hjemme arbeidet ligger.kommer besøk fredag,og jeg er ikke halvferdig ennå...lille klattegutten har ikke tenkt å gi meg tid til noe. men, HEIA HEIA. =0)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Det går så bra så ! De fleste arbeider best under press- så ferdig blir dere garantert.........=0)=0)=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå