Gå til innhold

Travelmooooor !!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det? færdig??

her er jeg ikke i nærheten en gang.alt går på tværke...

skrivern vurderer jeg å bruke som blomsterpotte....grrrr

mannen settes ut på "for"

kattunger stuves i et skap? ;o)

----

men,bordkort er ferdig,alle invitert(slett ikke verst...)

middag bestilt,kaker også,bunaden er bestemt "bli hengende i skapet"...unger frisert og bekledd,untagen mor...hun får ingenting siden hun nå først har bestemt av bunaden ikke skal frem....men ennå noen dager igjen til å ombestemme seg på...

er mer,men jeg må løpe igjen.

 

heier på deg jeg.

 

 

HEIA HEIA HEIA =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg heier på dere begge!!!!

 

HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA!!!!!

Skrevet

heier på deg eg og. Det ser jo ut til at du er komme godt i gang. Og husk, det er vel stort sett familie som kjem. Det viktigaste er at ein er i lag og at ein koser seg.

 

 

HEIA HEIA HEIA

 

 

KLEM

Skrevet

ja jøss,kun familie....SVIGERFAMILIE.......akkurat derfor,hehe-

er vel her hjemme arbeidet ligger.kommer besøk fredag,og jeg er ikke halvferdig ennå...lille klattegutten har ikke tenkt å gi meg tid til noe.

men, HEIA HEIA. =0)

Skrevet

Det går så bra så !

De fleste arbeider best under press-

så ferdig blir dere garantert.........=0)=0)=0)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...