Gå til innhold

Hmm..skal jeg fri selv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge enige om å gifte oss, også at vi skal gjøre det i løpet av neste år, men han er så treiiiiig med å fri!! Selv om jeg har sagt at han ikke trenger det, vi er jo enige :)

(..men håper jo egentlig at han kommer til å gjøre det, har jo alltid drømt om den dagen liksom ;))

 

Men før han -eller da jeg- gjør det, blir det liksom feil å starte planleggingen..

 

Så spørsmålet er altså; skal jeg gjøre det i stedet for å gå å vente på han?!

Vil han egentlig det? han er veldig tradisjonell av type og har flere ganger sagt han skal fri.

Og vil jeg egentlig det?! Kommer jeg til å "angre" på at jeg ikke lot han få gjøre det..

 

Åh, ombestemmer meg hver dag!

Har dere noe råd jenter?!

Det skal også sies at vi blir foreldre til sommeren Ü

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Vent litt til, dere har jo fortsatt god tid. Tenk om han planlegger det flotteste frieriet ;)

 

Vi snakka mye om hva slags bryllup vi kunne tenke oss, men jeg sa jo alltid... dersom vi skal gifte oss da.. er jo ingen som har fridd enda ;)

Skrevet

Gi han noen hint innimellom som viser at du synes det ville være koselig om han fridde. Kanskje han bare gruer seg litt, eller har problemer med å finne den optimale måten å gjøre det på? Hvis noen av dine venner også er venn av han, så kan du jo hinte til de at de kanskje kan gi han et lite spark bak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...