Millapril Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Prøv da dette spillet, hvor du skal ta vare på trillinger: http://www.spela.se/games/3/2/043423.html Jeg var ikke noe god til dette akkurat...hehe
Bellen^2 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hm, tror jeg trenger litt mer trening før jeg blir superduper mamma ja! Kult spill da:)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Eh.... Jeg fikk vel bare bekreftet mistanken jeg allerede hadde fra før. Jeg trenger mer trening med den jeg har...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hjelpes, godt jeg bare har 1 ja hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Er det et dårlig tegn at man sitter og banner og sier stygge ting til barna? :-/ Tror min lille bajas holder i massevis for nå hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå