Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg skal flytte til Elverum før fødsel. og lurer på om noen av dere har erfaringer fra fødeavdelingen på sykehuset der?
Krøllefrøken Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hei hei Jeg er förstegangs, termin i august og skal også föde på Elverum. Jeg har hört en del negativt om Elverum, men var innlagt på föden til observasjon et dögn denne uken og har et positivt inntrykk. Jordmödre og leger var veldig koselige og avslappede, de tok ting veldig alvorlig og var flinke til å berolige. De tok seg god tid og var egentlig helt supre. Så jeg gruer meg iallfall ikke til å dra tilbake dit virka som alle de födende var fornöyd også
torisve Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 heisann jeg er første gangs og skal føde på Elverum.. Har hørt begge deler om sykehuset.. Er nok ikke redd for å føde der.. Regner med att dem som er negativ har møtt på feil folk eller noe.. Har også hørt negative ting om ganske mange andre sykehus også.. Dette går nok bra!!
Gjest 5 andre Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hei. Tror ikke du skal bekymre deg for å føde på Elverum, Min første er født der, og jeg har tenkt at nestemann også skal fødes der. Folk har helt sikker blandede opplevelser, men vi er jo veldig forskjellige som mennesker og opplever tinh ulikt. Ingen av de jordmødrene eller barnepleierne jeg var borti kan det sies noe stygt om. Hadde en fin fødsel og trygt opphold med mye oppbacking.
Leon+Ava Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hehe Jeg skal flytte til Elverum denne mnd, så moro å se at det er flere som kommer derifra. kanskje vi kan treffes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå