Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 6 mnd satt oppå magen min og var blid som en sol før han sto opp i dag morges. Så tok han sutten ut av munnen sin og prøvde og presse smokken inn i min munn..

..Et lite koselig hverdagsglimt. Mitt bidrag til en mer hyggelig stemning:)

Kom med deres bidrag da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 9 mnd sang klappeklappesøte i dag, og plutselig så "ristet" han av hendene mine(for jeg klappet for han med hendene hans) og så klappet han selv:):) åsså kom selfølgelig det STORE stolte gliset hans da når jeg sa hvor flink han var:):)<3

Koselig tråd:):)

Skrevet

Ja,de små gjør mye koselig.De er så herlige,smelter jo helt av de små.Var på babysvømming i dag og ja,det er så kos og se alle de små som koser seg i vannet.

Skrevet

Lille Embla min oppdaget at jeg spiste tyggis i dag og jeg tenkte jeg skulle "imponere" henne litt med å blåse boble.

Hun holdt på å le seg ihjel og skulle fange den men ikke ikke røre med hendene...

Da fant hun en god løsning på det, hun åpnet munnen så mye hun klarte og kastet seg over den! Gjett om hun svatt når den sprakk!

Skrevet

Min lille fikk et voldsomt raserianfall på stellebordet i dag! Var blid som en sol da jeg tok av bleia og lo da jeg tulla med ham. Da jeg skulle sette på ny bleie hylte han av raseri og kastet seg rundt med full kraft. Etter litt avledning og tulling var knerten like blid igjen!

Må le av det lille, temperamentsfulle knøttet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...