Babyfacepsycho Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Husk og kose masse med de små søte babyene deres. Ikke lenge før dem er så store at dere må mase dere til en kos eller et smil. Det synes jeg vi må huske i en allt for hektisk hverdag. Ta vare på dem dere har kjære. =o) Ha en fin dag allesammen. =)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 hei har svart deg inne på krangle også men ja da jeg koser og duller med barna mine elsker de jo. og da må man jo vise det. regner det som en selvfølge jeg da. men vet jo at det kansje ikke er det for alle desverre.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 vi koser og vi koser, får aldri nok av babyen:)men heller ikke av de store guttene mine....bare at der blir det mindre kos med åra (det går automatikk i det:))
Honningmelon Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Ja, en må passe på mens de er små 3 åringen min har allerede begynt å bli knipete på kosene sine. Men, han er jo fortsatt glad i kos da, har bare ikke tid til all denne kosinga som mamma har lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå