jentebabymom Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 husker nesten ikke hvordan det hele skjedde n[ sitter jeg her med den magen som er over alt....ikke snakk om kleskap problemet ,aldri noe [ ha paa seg.annen hver deg har jeg stellt i stand 3.verdenskrig uten [ fatte at jeg muligens er en smule hormonell. begynnte a grine p[ butikken da kassadama komenterte is pakken jeg kj;pte meg, passe deg na sa ungen ikke blir fodt med rim pa rompa...... haha det var det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå