Gå til innhold

Tiden bare flyr...allerede i uke30 ohh shit


Anbefalte innlegg

Skrevet

husker nesten ikke hvordan det hele skjedde n[ sitter jeg her med den magen som er over alt....ikke snakk om kleskap problemet ,aldri noe [ ha paa seg.annen hver deg har jeg stellt i stand 3.verdenskrig uten [ fatte at jeg muligens er en smule hormonell. begynnte a grine p[ butikken da kassadama komenterte is pakken jeg kj;pte meg, passe deg na sa ungen ikke blir fodt med rim pa rompa...... haha det var det for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...