Gå til innhold

Kjenner dere hvordan babyen ligger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved siste kontroll fikk jeg bekreftet det jeg hadde trodd, at babyen ligger i seteleie. sukk

Fortsatt kjenner jeg alle sparkene "nedover" mot blære og underliv, så h*n ligger sikkert ikke med hodet ned da.

Men jeg synes liksom det er baby overalt, kan ikke si at jeg er sikker på hva som er hva av rumpe og hodet....

Kjenner dere hvordan knerten ligger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyn ligger nedover til meg, legen bekreftet det siste kontrollen. sparkene kjenner jeg uansett over alt....det er ganske vondt og..

Skrevet

Jepp - kjente i helgen at hun hadde snudd seg - kjente plutselig noen beveglser over navlen og det har jeg ikke gjort før + at jeg fikk litt mer trykk i underlivet - det er holdet som presser nedover. var på ul på mandag og fikk sett at det stemte:o) Men er bare 29+1 i dag, så hun kan vel snu seg rundt enda, men håper hun blir liggende sånn jeg da;o)

Skrevet

Jenta mi har ligget med hodet nedover hele veien, var hos jordmor i går, og da sa hun at hun hadde lagt seg til nede i bekkenet, men at hodet fremdeles var litt bevegelig. Kan kjenne hvordan hun ligger ganske tydelig. Litt på skrått, med rompa/ryggen mesteparten av tida mot venstre. Kjenner hun romsterer med hendene nederst i magen og knærne og føttene som sparker opp mot ribbeina og ut mot høyre side. Er ganske øm på høyre side!

Skrevet

Kjenner godt spark rett ned i underlivet og en klump som dytter opp av og til på toppen av magen som JM bekreftet i dag at var hodet..

Han ligger med andre ord feil vei, og selv om det er tidlig har han ligget sånn en god stund, så jeg håper han ikke trives alt for godt i den stillingen....

Skrevet

Ja, jeg kjenenr godt hvilken vei han ligger, men det er ikke alltid jeg klarer å avgjøre hvilken side han ligger på med stumpen sin, som oftest, men ikke alltid (han ligger med hode ned nå og har lagt slik det meste av tiden, bare noen dager i seteleie av og til)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...