Gå til innhold

Sånn "pysjpose"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en slik sak i Sverige her om dagen... En pose (i bomull) med armer som man snurper igjen under. Veldig kjekk ved bleiebytting på natten!!

Men finner det ikke her hjemme... Noen som vet hva jeg mener og vet hvor man får tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne gjerne tenke meg å vite det samme... har EN sånn selv, men den er arv fra da jeg selv var liten, altså snart 30 år gammel :P

Skrevet

Ja, kjekke ikke sant...?!

Da dytter vi den opp igjen :o)

Skrevet

Sånne har jeg elita meg blå etter her til lands, men har kun funnet 1, tror det var på laban og labelina, men de førte den kun i nyfødtstørelse.

Skrevet

De har en type som kalles babysafe i norge- som også brukes til spenne barnet fast i sengen dersom de ikke vil ligge på rygg om natta eller hele tiden reiser seg. Den jeg har heter to-too, er av merke toddler tools og kan kjøpes på babyshop (glidelås på siden, åpen/snøring nede). Om vinteren har jeg sett at de har solgt soveposer på fru lyng, men de er tykkere og har ikke åpning nede. skal passe fra 6-24 mnd- er nokså løs til min 6 mnd. gamel baby.

Skrevet

www.barnetrend.no

Skrevet

Er ikke det jeg mener på i hverfall... jeg snakker om en nattkjole, litt lang, som en kan snøre igjen i bunnen. Ikke en pose til å ha utenpå nattklærne.

Skrevet

De hadde nettopp noen på salg på Lindex, brun med hvite striper. De var skikkelig billige så sikkert ikke så populære (jeg kjøpte flere str). De er i merket Hello Baby. Du kan jo sjekke om de har de igjen på noen Lindexer? Er rundt 2 uker siden jeg kjøpte de.

Skrevet

a- ha. Hadde en slik også som jeg kjøpte i frankrike,men som hun har vokst ut av. Hadde bare bittesmå størrelser om jeg husker riktig. Men jeg synes at det er greit å ha body på under posen om natten slik at bleia sitter ordentlig på. Lykke til med videre leting

Skrevet

fant ikke noe der...

Skrevet

Kjøpte en på lindex, i den serien hvor de har myke tepper som er "fløyel" på ene siden og bomull m bamse-hode mønster på andre siden. Jeg kjøpte brunt - men de hadde vel i blått og rosa og grønt også, tror jeg.. Med hvite striper

-For du mener de som er pysjamas (nesten som en kjole, men snurper sammen i bunn) og ikke sånn natt-sele pose, ikke sant?

Skrevet

De har på BabyShop. Eller....er ikke sikker på om den var til å snurpe igjen i bunnen. Tror det var en glidelås..

Skrevet

Lindex har iallefall opp til str 68:)

De er kjemmpedeilige!

Skrevet

Jeg mener fortsatt en pysjamas ja - ikke en sånn natt-pose som en putter en påkledt unge oppi.

Skrevet

vi kjøpte sånn pose på polarn o pyret. Vet ikke om de har store str da.... vi kjøpte 50-56. Var pose til beina med glidlås langs kanten og helt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...