Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 uff, hvor lenge er du sykemeldt? Og når blei du sykemeldt (veke)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Har ikke jobbet siden jeg blei gravid.. 9mnd siden. Var aldri sykemeldt da, vi er gravide IKKE syk og da er det noe som heter svangerskaps penger. er det samme utbetaling som sykemeldt, med ferie penger men det heter at man er frisk men kan ikke jobbe pga mulig skader til fosteret.. fra for eks, stressende arbeid, tungt arbeid mm. fins info på nav. de liker best at du er på det også og du slipper å bruker opp sykemeldings kvote før den tida du kanskje trenger det!!! veldig veldig lurt.. jeg er strålende fornøyd :-)
boble <3 Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg jobber som servitør/ hovmester til vanlig og er sykemeldt for kvalme og svimmelhet. Thi hi Ikke lett å løpe rundt i matosen og bare svimmle:0) Var desverre mer i veien for de andre enn til hjelp på slutten...
esperanza33 Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 jeg er sm fordi jeg har fått senefestebetendelse i begge knær,har veldig tung jobb, hvor en både går hele dg på betong gulv med vernesko+ at det er mye jobbing på knær
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Først pga arbeidsgiver og arbeidsforhold, men så ble jeg gravid og har derfor gått sykemeldt hele tiden... (så jeg har vel egentlig ikke noen jobb å gå tilbake til etter permisjonen)
MTMT Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er ikke syk, men får ikke jobbe pga risikofyllt arbeid. Så jeg får svangerskaps penger. Har ikke vært på jobb siden jeg ble gravid. Arbeidsgiver har ikke mulighet til å tilrettelegge arbeidet for meg så da blir det sånn.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Er 100% sykmeldt p.g.a bekkenløsning, har vært det siden uke 20.
m den lille Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Jeg var først sykemeldt pga svimmelhet, siden for BL. Vært det siden ca uke 18. Ikke mulig å tilrettelegge i jobben, fysisk krevende arbeid. Sm ut svangerskapet.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 jeg var først sykemeldt fordi jeg kastet opp masse.. og når det endelig ga seg og jeg skulle tilbake i jobb kom bekkenløsningen! har nesten ikke jobbet i svangerskapet...og er nå sm helt ut
unixta Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er sykmeldt for bekkenløsning, siden uke 18. Kjedlig å gå hjemme så lenge. Nå har jeg 5 uker igjen til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå