Gå til innhold

Min beibi er en mnd i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen andre med så små barn her inne? Virker som alle er litt eldre på en måte? Hadde vært koselig å hørt hvordan dere har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo da.. Min baby blir 3 uker i morra hun!

Hun er en harmonisk baby som stort sett bare sover, spiser og bæsjer... Ikke mye vi hører fra henne.

Skrevet

Hmmm... var ikke meningen å være anonym da :-))

Skrevet

Min blir 4 uker i morgen. Ser vi hadde termin samme dag vi HI, fødte du 11 april eller?(siden babyen din er en mnd i dag)

jeg fødte 12 april :D

Skrevet

Jeg fødte 9 april! Min sønn er så snill det er en fryd. Sover og spiser og pludrer i vei. Er så hærlig med sånne små.

Hvordan er deres om natta? Min vokner hver 3 time ca for å spise, men så sovner han bare til igjen.

Skrevet

4 uker og to dager da. men født 9 april og i dag er det 9 mai. da er han en mnd da vel? Men teller vel helst uker jeg da.

Skrevet

Jeg er her også!

Baby født 6 april.

Stort sett snill som dagen er lang, sover og spiser. Og litt våken og titter på oss innimellom... Men sint som et uvær hvis det er rap på lur ;0)

Skrevet

Min er plaget med litt luft i magen, så standard hver morgen sånn i 9 tiden og litt utover ligger han og presser og jobber til det plutselig braker løst i bleia, og da blir han så fornøyd. Men høres ut som han kaver skikkelig da. Lurer på å prøve amme-te. Har hørt det skal hjelpe litt.

Skrevet

Hun sover faktisk utrolig godt på natta. Har hendt noen netter allerede at hun har fått siste kveldspuppen i 22-23 tiden, og ikke våknet før 4.30-5 tiden. I går fikk hun siste puppen mens jeg så på Frustrerte fruer og våknet igjen kl 4.40 i natt for påfyll, og sov så igjen til kl 7.40... Håper virkelig det kan vedvare slik.

I går på dagen var hun litt utilpass eneste, tror hun hadde vondt i magen,samtidig som hun er tett i nesa. Skulle bare ligge på brystet til meg eller sambo og sove, så fort vi la henne ned, så våknet hun og ville ikke roe seg.

Men i dag har hun sovet godt i bagen sin hele dagen... Mamma har fått gjort såååå mye. Skiftet til sommergardiner, vasket gulv, tørket støv, ryddet storesøsters rom (og det er ikke gjort på 5 min for å si det slik), og ryddet skikkelig her... Deilig..

Skrevet

Min sover ikke noe særlig på dagen, så han kaver seg selv så trøtt at det bare blir sutring. Har vært mye plaget med luft/kolikk på dagen og ettermiddag/kveld. Men var til kiropraktoren i går så håper på snarlig bedring.

Er en engel om natta da. sover fra rundt midnatt til ca 6, spiser, og så sover han til 9-10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...