Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Går kjempebra med oss, koser oss masse, men gleder oss selvfølgelig til å komme hjem. Embla vokser fortere enn Speedy Gonzales om dagen, veldig moro! Nå driver hun av å stjeler til på bordet, oppi sofaen, og andre spennende steder så ingenting er trygt for små klåfingre:p Hehe... Hvordan står det til med Erle? Er hun syk fremdeles eller blitt bedre? Det blir treff i finværet i hagen hos meg når jeg er tilbake, vet ikke helt når ennå, men treff blird et! Og jeg kommer selvfølgelig på alle andre treffjeg har mulighet til:) Litt mer vanskelig nå som permisjonen egentlig er slutt men dog... Og jeg liker ikke krangel jeg heller, og syntes det ble en lei situasjon av det hele... Derfor jeg sa fra. For jeg og Kozy er enige om mange ting, men det er også jeg og Pia... (jeg havner litt midtimellom på det og jeg:p hehe) Så jeg håper det går seg til, men man kan jo ikke påtvinge dem hverandre, det skal de få slippe!
Thea og Erle Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Gleder oss så til å se Embla igjen. Ja Erle er pjusk , men kommer seg da;) Fint at du tok det opp. Ja du blir litt mellom barken og veden. Bare håper ingen trekker seg fra treff osv. Er jo så koseliog når vi er mange. Må få tatt en sommerfest i juni en gang der vi får barnevakt og drar ut en tur;) TØRST!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå