Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med ergosele? Vurderer å kjøpe det nå, synes den ser veldig fin og praktisk ut. Lillemann er 8 mnd., og veldig glad i å bli båret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den. Den er god å bære i og ungen trives i den. Mye bedre enn babybjørn iallefall.. Vi har en baby på rundt 12kg og det er så praktisk med en sånn. . Mannen min merker nesten ikke vekta på ungen i det hele tatt når han sitter i sela.

Regner med vi blir å bruke den mye mer framover når det blir varmere i været

Skrevet

Jeg har hatt den i 2 mnd nå (småen er 6 mnd nå), og her er vognen nesten parkert.

Har prøvd annen bæresele tidligere, men da bare fått vondt i skuldre og nakke.

Ergo-selen er kjempeenkel i bruk, småen sovner fortere/bedre i den enn i vognen. Det er heller ikke tidsbegrensninger på bæretiden med den slik det er på andre seler. Ikke er det tungt for den som bærer heller. Kan bære på mage, rygg, hofte + noen "juksestillinger" :o)

Skrevet

Jeg lånte en sist helg. Den var veldig god å bruke. Angrer på at jeg ikke kjøpte en slik i stedet for babybjørn.

Jeg brukte den på flyreise. Eneste var at det var vanskelig alene. Men jeg er frekk nok til å spørre om hjelp, så det gikk fint!

Skrevet

må man være to for å få på ergoselen..?hva hvis man skal ut og er alene hjeme?

Skrevet

Nei, det går fint alene. Men det er sikkert lettest å få hjelp når man er ny på det, som man er hvis man har lånt en sele for en helg.

Eller som mannen min foreslår: "Bare hvis du er mann." :-)

Jeg hjelper han når han bruker den, men klarer det fint alene når jeg bruker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...