trebarnsmammaen Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 ... mine fordeler har nemlig vokst godt i løpet av svangerskapet, og nå er det absolutt på tide å skifte ut sportsbh-en min; det tyter ut både her og der, og gir ikke god nok støtte. Så: har noen gode erfaringer med en god og støttende sportsbh? Er vel oppe i 85D / 80DD nå..(herlighet!:-) ) Har til nå vært godt fornøyd med den mest stabile fra Triumph. Husker ikke hva den heter.. Jeg trener step/styrke/aerobic.
(Muskat) Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Har begynt å bruke amme-bh med spile jeg. De støtter opp veldig bra, men må passe på å kjøpe de i butikk hvor du får veiledning. (undertøysforretninger har som regel peiling...) Nå skal det sies at jeg ikke trener noe særlig, men merker jo at støtten er bra likevel.
trebarnsmammaen Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Flott, det er kanskje en mulighet:-) Noen flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Til Mamma til E og snart en til.. Hva heter amme Bh som er så stor (og gjerne større..) med spiler? Eg finner ingen store amme bher med spiler som er gode. Og har bare vokser og vokser det... Har gått opp to størresler og vokst ut av de første amme bher alledere... HJELP! Tror eg bruker anonym her eg gitt
Svimla Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker 85 dd og er veldig fornøyd med Lindex sine egne med spiler. Finnes i både i sort og hvit. Ikke er de dyre heller.
(Muskat) Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Abecita heter merket på mine bh-er. De er kjempegode. Kjøpt i undertøysforretning i Skien, men de finnes sikkert over alt:-)
(Muskat) Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Dessuten har de gode sportsbh-er også. Se her: http://www.underverker.no/pJkVLXC9g,H8z0ow,j1X9f3XO7KXhRfG2b.ips
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 har samme problem.. bare at jeg har enda større:/ jeg er oppi 75H.... vet ikke hvor jeg skal få tak i sports bh jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå