navano Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Var nede å inspiserte lokalet igår. Og må si jeg ble litt skuffa. Glassene var godt brukte med tydelige hvite rander midt på glasset og det var ikke nok hvitvinsglass heller. Bestikket var av en av hver fant fra 70tallet. Ringte eieren av lokalet nå og spurte hva de ville gjøre med det, leier man ut til bryllup regner man jo med at oppdekkinga i allefall er lik! Forventer ikke sølv og krystall, men at alt er likt kan man vel forvente? Hun sa at de hadde ingen planer om å kjøpe inn noe nytt før i november for de skal pusse opp fra august. Men dette skal da ikke gå ut over oss? Hun sa at folk hadde leid bestikk og glass selv, hvis de ikke kunne bruke det som var der, men når de sier de har dekketøy til 100 med i prisen skal vel ikke vi måtte leie? Spurte om jeg fikk avslag i leien på lokalet iom jeg må leie dekketøy. Men det kunne jeg altså ikke, leien var billig nok som den var. Må nok få mamma til å ta en prat med utleieren. Men dette var ikke akkurat det jeg trengte 17 dager før bryllupet!!!
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Lite å fylle tiden sin med kanskje? Hadde jeg vært deg hadde jeg gledet meg til den store dagen, dagen hvor han faktisk gifter seg med deg! Tenk på alt det andre grusomme som kunne skjedd 17 dager før bryllupet! Bestikket er da for pokker bare en bagatell!!!
Happy H Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 skjønner godt du vil at alt skal være perfekt på den store dagen!!! men sidn d e kort tid igjen må du nesten bare overse det eller låne bestikk en plass. tror ikkje d koster allverden å låne bestikk.. men forstår veldig godt tankene dine. kan jo ikkje reklamere for noe de ikkje klarer ¨å tilfredsstille!!!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Trur eg òg hadde vorte temmeleg despo om eg hadde oppdaga noko slikt 17 dagar før bryllaupet, ja! Sjølvsagt er det viktigaste med eit bryllaup å verte gift, men har ein først tenkt å halde sitt livs fest så er det litt greitt å vere trygg på at der er nok glas til alle gjestene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå