Gå til innhold

Hvor har dere funnet 17 mai klær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så lite "vakker" for tiden, men skulle gjerne hatt noe fint til konfirmajonen til søndag og til 17 mai.... Hvor handler dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men skal se om jeg finner noe på hennes og mauritz

Skrevet

RISØE (trur det skrives sånn) Det er butikken du må handle i.. Så mye fine klær til de runde magene våre til 17 mai!!! :)

Skrevet

reiser til Hellas:) hehe, brukte klespenga på det!

Skrevet

Barnebutikken Exit har tatt inn mammaklær! der fant jeg 2 fine knebukser til 199kr pr stykk :)

Skrevet

Jeg har funnet på mamma avdelingen på hennes og lindex, og på vanlig avdeling på hennes, og på Gina Trikaa (husker ikke hvordan det skrives da.. men det er i Oslo og i Tønsberg).

Håper du finner noe du liker! ... og føler deg super sexy i kanskje?

Skrevet

Herlighet! TAkk for dette spørsmålet. Hadde faktisk ikke tenkt på det, enda jeg har funnet klær til begge ungene hadde jeg faktisk ikke tenkt på at jeg selv må ha noe annet enn bunaden i år (igjen:)

Pytt pytt, her pleier vi ha sånn syttende mai vær at det viktigste er at regntøyet er fint ;)

Skrevet

det er verdt å kikke på popin også. De har mange topper i stil som passer våre mager...

Skrevet

Jeg fant på kapphal,en vanlig tunika til 149kr,føltemeg stili :) Deili,for føler meg bare feit ellers ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...