Gå til innhold

Flere med høy telefonregning? (over 570kr/mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nutel.no/nutel/toppmeny/mobil

Jeg har ligget på 1300-1700 i mnd, mye hjemmesitting, og sjekking opp på arvingen når jeg er på jobb. Nå har jeg funnet det ultimate abn: 1700 kr i kvartalet, så er ALL bruk gratis. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm det hadde kanskje vært noe for meg!!!

Har nettopp byttet abn.så har ikke fått regning.....skal sjekke den siden litt mer ut jeg:)

Takk!!

Skrevet

jeg har bare bremset forbruket jeg, datt fra over 1000 kr til 400 på en mnd..

msn er tingen for oss med dårlig råd :D

Skrevet

Lurt det og, men nå ringer og skriver jeg så mye jeg vil, for 570 kr i mnd, uansett. :-)

Skrevet

HERREGUD så bra ! TAKK =D

Skrevet

Jepp. Har sagt opp hustelefonen også nå. :-D

Skrevet

Ja virkelig genialt !!!! Igjen takkar og bukkar hehe !!! :P

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter litt på denne.

Hatt abn nå i en mnd, og det MERKES!

Og det "verste" av alt: de reklamemeldingene har ennå ikke dukket opp! Før, når jeg hadde netcom, poppet det ukentlig inn reklame for Blink, for ulike spill, for værvarsling og salgskupp på både det ene og det andre. Hittill, med et reklamefinansiert abn har jeg ikke fått en eneste SMS med reklame. Så jeg klager ikke.

Og neste regning, på 599 kommer ikke før i september. :-D

Skrevet

Hva med å gå over til IP-telefoni? Mye billigere. Veldig mange tilbyr fast månedsavgift på rundt 159 kr/mnd (men en god stund siden jeg sjekket sist nå da), og da ringer du gratis stort sett til alle. Eller så kan du velge å ikke betale noen fastavgift, men betale kun bittelitte grann telleskritt. Etter at vi gikk over til IP-telefoni, så har vi gj.snittlig betalt ca 150 kr/pr. måned. Og med tanke på bredbånd som IP-telefoni krever, så har jeg inntrykk av at det har jo de fleste begynt å ha likevel, så den utgiften har dere uansett om dere har trad. analog abonnement for telefon eller IP-telefonen.

Skrevet

Bestillte dette abonnementet for en stund siden jeg og:) Men har ikke fått det enda..:/

Skrevet

Hadde IP, men den ble dyr gitt. Ringte jo ikke gratis til feks mobil eller offentlige kontorer, så selv om jeg betalte 149 i mnd og skulle gå såååå mye ned så ble regninga ofte på 3-400 lell. Og jeg kan ikke ta med meg IP ut av huset, så syns det er mer praktisk når man tilbringer mesteparten av livet enten på jobb eller annet. Har nå sagt opp IP, men har et privatabn som koster kr 0 å ha "stående", men dyrt å ringe fra. Men så blir jeg jo kun å ringe fra det i krise når mobilnettet er nede, så regner ikke med å få regning der med det første.

Til deg som ikke hadde fått abn: det tok ca 3 uker før jeg fikk brev med pårteringsdato og nytt sim. Men dette var FØR de ble kåret til best i test og fikk en storm av kunder, så nå kan det vel ta enda lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...