Lilleprins og mamma Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hei alle sammen!! Jeg har som Maggi holdt til inne på forumet Gravid i moden alder nå en god stund. Følte nå at det var på tide å melde overgang til dinbaby og dette forumet som jeg har fått anbefalt fra andre og hvor det ser ut til å være mange spreke og koselig mammaer!! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle etter hvert! Kommer nok flere modne mammaer fra BIM nå etter hvert som nurkene blir født. Vi er en veldig koselig gjeng som har møttes med jevne mellomrom. Jeg er 36 år og ble nylig mamma til gutt nr 2 18 april. Lilleprinisen kom til verden ved planlagt keisersnitt på Ullevål og var 3384 g og 51 cm lang. Fikk innvilget planlagt KS på grunn av seteleie og veldig mye fostervann. Selve KSK gikk fint, bortsett fra at lilleprinsen var slapp de første dagene på grunn av at han hadde svelger en del fostervann. Kom ikke i gang med ammin før det hadde gått noen dager. Nå er ammingen i full gang og han holder på å ta igjen matmengden han gikk glipp av de første dagene. :-) Storebror til lilleprins er en aktiv 2-åring som ble født des 04. Han ble født ved hasekeisersnitt 7 uker før tiden på grunn av morkakesvikt. Er i dag en sunn og frisk gutt som er veldig glad i lillebroren sin. Ikke noe sjalusiproblemer enda - men de kommer vel. Det var litt om meg. Gleder meg til å henge her inne og til å bli kjent med dere. :-)
allerhelstNorge Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 ...og hjertelig velkommen hit skal du være!!! PS! Hadde selv planlagt keisersnitt med nr. 1 pga seteleie og min prinsesse var også slapp de første dagene. Tok 3 uker før amming var i full gang... men det gikk bra det også. Gratulerer med ny prins og kos deg med amming... Klem
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 velkommen hit =) å gratulerer med lilleprinsen. her inne tror jeg nok du vil trives.er en koselig gjeng dette.jeg kan gå god for alle,hehe ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Velkommen inn i varmen. Her er det akkurat så koselig som det ser ut. Men vi modne er nå noen livsnytere også da..... Liker å ha det konfortabelt.... Det er på eget ansvar du kommer inn, det er nemlig fryktelig lett å bli avhengi. Selv er jeg 37, gift, har to gutter, Storebror på snart 5 og Knerten på 15mnd. Gratulerer med lilleprinsen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer med keiseren og velkommen hit:-)
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Velkommen hit og gratulerer med prinsen!! Som mor til lilleprinsen, blir vel du dronning da? Am I right?
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer så mye med vesle gutten og velkommen hit inn :0) Jeg også tok keisersnitt sist gang.Har 4 barn ialder 9 år til 6 mnd. Her også kom ammingen litt sent igang,nå kaver jeg med å slutte for Marius biter så fælt :0( er selv 31 år :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå