Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 er det andre som har det sånn? går bare å venter at det skal skje og utsetter det meste. Synes at dagene kun dreier seg om å være gravid og er redd jeg er rimelig kjedelig å være sammen med. Gledet meg til permisjo, men må si jeg kjeder vettet av meg og holder på å spise meg i hjel:( og i dag er jeg også sikker på at jeg kommer til å gå over tiden. Mao en drittdag:((((
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 12 dager igjen her, og kjenner meg igjen ja:) Bruker døgnet mest på å sove og sitte forran pcen. Har så mye jeg gjerne ville ha gjort, men orker jo ingenting. Er ikke særlig motiverende!
Bebbies i magen Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 jeg har hele 24 dager igjen, og syntes også dagene er sånn. iallfall i dag. Men har jeg en god dag så er det litt annerledes. I dag er alt bare drit, orker ingenting, har litt vondter nå og da og ligger bare på sofaen i dag. jeg har vært sykmeldt siden januar, så dagene går de, men jeg liker bedre de dagene da jeg føler jeg har overskudd til å gjøre ting eller reise en tur ut. Men jeg er redd jeg er ganske kjedelig for tiden jeg også.
(Muskat) Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 13 dager igjen her, men jeg har mer enn nok å gjøre. har etpar oppgaver som skal leveres på skolen, samt at jeg har en på 3 år fra før som tar mye tid såklart! Skulle ønske jeg hadde 33 dager igjen faktisk, slik at jeg fikk hvilt meg litt før småen kommer, så ja; jeg eksisterer egentlig bare jeg og, men kanskje med motsatt fortegn...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har 7 dager igjen å jeg føler at alt er dritt å det gåt SENT... men sånn er det! men har du ike permisjon??? jeg begynte på min 25 april... Dagene mine går oxo i og sove men tror nok det er lurt! ellers så er jo alt klart å jeg bare gleder meg til alt er over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå