Gå til innhold

8 dager igjen-føler jeg kun eksisterer:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre som har det sånn? går bare å venter at det skal skje og utsetter det meste. Synes at dagene kun dreier seg om å være gravid og er redd jeg er rimelig kjedelig å være sammen med. Gledet meg til permisjo, men må si jeg kjeder vettet av meg og holder på å spise meg i hjel:( og i dag er jeg også sikker på at jeg kommer til å gå over tiden. Mao en drittdag:((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager igjen her, og kjenner meg igjen ja:) Bruker døgnet mest på å sove og sitte forran pcen. Har så mye jeg gjerne ville ha gjort, men orker jo ingenting. Er ikke særlig motiverende!

Skrevet

jeg har hele 24 dager igjen, og syntes også dagene er sånn. iallfall i dag. Men har jeg en god dag så er det litt annerledes.

I dag er alt bare drit, orker ingenting, har litt vondter nå og da og ligger bare på sofaen i dag.

jeg har vært sykmeldt siden januar, så dagene går de, men jeg liker bedre de dagene da jeg føler jeg har overskudd til å gjøre ting eller reise en tur ut. Men jeg er redd jeg er ganske kjedelig for tiden jeg også.

Skrevet

13 dager igjen her, men jeg har mer enn nok å gjøre. har etpar oppgaver som skal leveres på skolen, samt at jeg har en på 3 år fra før som tar mye tid såklart!

Skulle ønske jeg hadde 33 dager igjen faktisk, slik at jeg fikk hvilt meg litt før småen kommer, så ja; jeg eksisterer egentlig bare jeg og, men kanskje med motsatt fortegn...

Skrevet

Jeg har 7 dager igjen å jeg føler at alt er dritt å det gåt SENT... men sånn er det! men har du ike permisjon??? jeg begynte på min 25 april...

Dagene mine går oxo i og sove men tror nok det er lurt! ellers så er jo alt klart å jeg bare gleder meg til alt er over....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...